حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در مراسم عزاداری اعضای کانون ناشنوایان مهر آفتاب طبس

نماینده مردم شهرستان های فردوس ، طبس ، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در مجلس عزاداری اعضای کانون ناشنوایان مهر آفتاب طبس شرکت کرد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان طبس مهندس محمد نصیری نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی به همراه صادق زاده شهردار طبس، حسینی رئیس اداره بهزیستی و حجةالاسلام والمسلمین صاف امام جمعه موقت شهرستان با حضور در محل حسینه میارزه طبس در مراسم عزاداری اعضای کانون ناشنوایان مهر آفتاب طبس شرکت کرد.

در این مراسم حسینی رئیس بهزیستی شهرستان پس از اجرای برنانه عزاداری ناشنوایان حاضر در، ضمن خیر مقدم به نماینده محترم به مناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی گزارش مختصری از برنامه‌های اجرایی بهزیستی طبس بیان نمود.

همچنین سرکار خانم غلامی مدیرعامل کانون ناشنوایان مهر آفتاب نیز ضمن تشکر از حضور نماینده محترم و همراهان در این مراسم به بیان مختصری از چالش‌های معلولین ناشنوا در سطح جامعه مخصوصا در بحث اشتغال و مسکن آنها پرداخت.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: همانطور که در گذشته همکاری هایی داشته ایم اکنون نیز آماده هستیم تا مطالبات شما را به نتیجه برسانیم و در این مسیر تمام تلاش و همت خود را به کار میگیریم.

وی از استعدادها و اندیشه های ناشنوایان یاد کرد و گفت: خدمت به شما برکت کار ماست، حمایت و پشتیبانی از شما را در اولویت قرار داده ایم و امیدواریم با تلاش و پشتکاری که در وجود شما دیده ایم شاهد پویایی و موفقیت روزافزون شما باشیم.

در پایان این مراسم نیز میز ارتباطات مردمی ویژه ناشنوایان با حضور نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین حاضر در جلسه برپا شد و توانخواهان بصورت مستقیم و چهره به چهره مشکلات خود را مطرح نمودند.

کد خبر 112544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد